Γενικοί Όροι Συναλλαγών (MR)

Χρυσοχόου Π. Νικόλαος(Ατομική Επιχείρηση)

Συστήματα Πληροφορικής και Τεχνολογίας,

Λύσανδρου 6, 54642 Θεσσαλονίκη

ΑΦΜ: 113854218, ΔΟΥ Καλαμαριάς

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η

042626006000

***************************************************************************************************************************


Στοιχεία επικοινωνίας:

Media Ram

Λύσανδρου 6, 54642 Θεσσαλονίκη

Το ωράριο του καταστήματος Θεσσαλονικης αλλάζει και πλέον μπορείτε να εξυπηρετηθείτε καθημερινά από

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Δευτέρα-Παρασκευή 9:30-18:00

Τηλεφωνική Υποστήριξη Δευτέρα-Παρασκευή 10:00-17:00 2311 827000

στο e-mail retail@media-ram.gr Παρακαλούμε λόγω φόρτου των τηλεφωνικών γραμμών και για πιο άμεση απάντηση, επικοινωνήτε μέσω e-mail.



Τρόποι Πληρωμής

Για την εξυπηρέτησή σας μπορείτε να επιλέξετε, με απόλυτη ασφάλεια, την πληρωμή των αγορών σας με εξής τρόπους:

Για όλες τις παραγγελίες άνω των 500 ευρώ

1)

  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Προεξοφλήστε με αξιοπιστία, χωρίς καμία επιβάρυνση, την παραγγελία σας σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε.


2) Με Πιστωτική κάρτα μέσω vivapayments

  • Μπορείτε εύκολα και γρήγορα να πραγματοποιήσετε τις συναλλαγές σας, στη πιο αξιόπιστη και διαδεδομένη ηλεκτρονική τράπεζα στην Ελλάδα (***vivapayments***), με απόλυτη ασφάλεια και χρήση της πιστωτικής σας κάρτας(Visa,Mastecard,κ.α.).
  • Η Τράπεζα vivapayments υπόσχεται επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση που δεν παραλάβετε ποτέ το προϊόν σας .
  • Η τοποθεσία όπου και θα κατευθυνθείτε για να πληκτρολογήσετε τους κωδικούς αριθμούς της πιστωτικής σας κάρτας, είναι 100% ασφαλές τοποθεσία της τράπεζας vivapayments με προστασία SSL.

4) ΠΛΗΡΩΜΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Για την παραλαβή των προϊόντων από το κατάστημα θα πρέπει να γίνεται προεξόφληση του ποσού με κάρτα ή με τραπεζική κατάθεση μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Δεν μπορούν να γίνουν δεκτές παραλαβές εκτός Νομού Θεσσαλονίκης. Η αποστολή της παραγγελίας για Νομούς εκτός Θεσσαλονίκης γίνεται μόνο με αποστολή courier της επιλογής μέσα από την ηλεκτρονική μας σελίδας.

Αν δεν έχετε ή δεν θέλετε λογαριασμό Paypal ή πιστωτική κάρτα μπορείτε επίσης να κάνετε τις πληρωμές σας με τους εξής τρόπους:

Για όλες τις παραγγελίες μέχρι 500 ευρώ


  • ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ

Η υπηρεσία χρεώνεται με 2 Ευρώ και ισχύει μόνο για αγορές μέχρι 500 Ευρώ.

  • ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Για παραγγελίες μέχρι 500 ευρώ μπορείτε να παραλάβετε από το κατάστημα με μετρητά.

  • ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Για την παραλαβή των προϊόντων από το κατάστημα θα πρέπει να γίνεται προεξόφληση του ποσού με κάρτα ή με τραπεζική κατάθεση μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Δεν μπορούν να γίνουν δεκτές παραλαβές εκτός Νομού Θεσσαλονίκης. Η αποστολή της παραγγελίας για Νομούς εκτός Θεσσαλονίκης γίνεται μόνο με αποστολή courier της επιλογής μέσα από την ηλεκτρονική μας σελίδας.


Τρόποι Αποστολής

Για την εξυπηρέτησή σας, η αποστολή της παραγγελίας σας πραγματοποιείται μόνο από τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών ACS ή Ελτά,ή Γενική ή Courier Center στο χώρο σας..

• Χρόνος παράδοσης προϊόντων:

Παραγγελίες που καταχωρούνται στο www.media-ram.gr τις εργάσιμες ημέρες μέχρι τις 15:00πμ και με την προϋπόθεση να είναι το προϊόν διαθέσιμο, αποστέλλονται κατά κανόνα σε 1-2 ημέρες στη πόλη της Θεσσαλονίκης. Για τις υπόλοιπες περιοχές η παράδοση διαφοροποιείται αναλόγως και μπορεί να φθάσει τις 2-3 εργάσιμες ημέρες. Σε περιοχές που χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες από τη συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι διαφορετικός. Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης είναι ανεξάρτητα εάν έχετε επιλέξει παράδοση στο χώρο σας ή στο κατάστημα MediaRam.

Ακολουθεί συνοπτικός πίνακας για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων σε εργάσιμες ημέρες και αφορά την αποστολή από την εταιρεία μας και όχι τη παράδοση προς το τελικό πελάτη.

  • Άμεση παραλαβή/Παράδοση σε 1-3 ημέρες
  • Παράδοση σε 1-3 ημέρες
  • Παράδοση σε 4-10 ημέρες
  • Κατόπιν παραγγελίας


(Κατόπιν Παραγγελίας)

Για προϊόντα που έχουν διαθεσιμότητα ''κατόπιν παραγγελίας'', θα σας ενημερώνουμε για το χρόνο παράδοσης των προϊόντων ύστερα από δική μας επικοινωνία. Σε κάθε περίπτωση ο χρόνος παράδοσης δε πρέπει να ξεπερνάει τις 30 ημερολογιακές ημέρες.

Για την αποφυγή επιπλέον χρέωσης μεταφορικών η παραγγελία εκτελείται όταν όλα τα προϊόντα που περιλαμβάνονται σε αυτήν είναι διαθέσιμα. Αν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε παράδοση των διαθέσιμων μόνο προϊόντων της παραγγελίας, παρακαλούμε καλέστε μας στο 2310 235222 δηλώνοντας τον αριθμό παραγγελίας. Παραδόσεις δεν γίνονται τις αργίες και τις ημέρες που η κεντρική αποθήκη είναι κλειστή για λόγους απογραφής. Οι ημέρες και οι ώρες παράδοσης ισχύουν για εργάσιμες ημέρες και ώρες αντίστοιχα, δεν ισχύουν για τις αργίες και τα Σαββατοκύριακα.

Σημείωση

Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει πληρωθεί με πιστωτική, Paypal ή κατάθεση σε τράπεζα τότε ο χρόνος παράδοσης μπορεί να διαμορφωθεί σε 1-2 εργάσιμες παραπάνω λόγω ταυτοποίησης της πληρωμής από την εκάστοτε τράπεζα και αποφυγή ανεπιθύμητων συναλλαγών.

Δευτέρα-Παρασκευή 9:30-18:00

retail@media-ram.gr

• Χρεώσεις Μεταφορικών:

Τα έξοδα μεταφοράς για προϊόντα έως 2 κιλά, επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής για όλους τους προορισμούς του βασικού δικτύου ACS 3.50 ευρώ, Elta 3,30 ευρώ και Γενικής Ταχυδρομικής 4,50 ευρώ και courier center 3,40 ευρώ, με ΦΠΑ για όλη την Ελλάδα.

Τα έξοδα μεταφοράς περιλαμβάνουν την χρέωση των courier, και όλη την διαδικασία συσκευασίας με τα υλικά.

Οι πελάτες κατά την παράδοση της παραγγελίας οφείλουν να ελέγχουν το άθικτο της συσκευασίας. Κατεστραμμένα ή σπασμένα προϊόντα δεν καλύπτονται από εγγύηση και δεν θα πρέπει να παραλαμβάνονται. Σε Περίπτωση σπασμένου θα πρέπει να δηλώνεται άμεσα στην courier και μετά απο σχετικό έλεγχο ενημερώνεστε για την αποζημίωση.


Δεν ευθυνόμαστε σε καμία περίπτωση αν ο προμηθευτής έχει αλλάξει τα αποθεματικά του χωρίς καμία ειδοποίηση προς την εταιρία μας όπως επίσης διατηρούμε με κάθε επιφύλαξη το δικαίωμα για τη μη ολοκλήρωση της παραγγελίας σας σε περίπτωση οποιουδήποτε λάθους αφορά τα προϊόντα που από ενα μικρό ποσοστό ανθρώπινου σφάλματος.Δεν ε υθυνόμαστε για τυχόν τυπογραφικά λάθη όπως Επίσης οι φωτογραφίες είναι ενδεικτικές και μπορεί να μην αντιπροσωπεύουν στο 100% το προϊόν όπου διαθέτουμε αλλά να είναι συμβατό για την χρήση που προορίζεται.


Επιστροφές Προϊόντων

Επιστροφή Προϊόντος – Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Στη περίπτωση που το προϊόν είναι προβληματικό, η επιστροφή του γίνεται με βάση τη πολιτική DOA που ισχύει για κάθε κατασκευαστή, χωρίς χρέωση μεταφορικών. Επειδή κάποιοι κατασκευαστές, παρέχουν υποστήριξη στο χώρο του πελάτη, είναι σημαντικό να επικοινωνήσετε με τον πάροχο της εγγύησης.

Στην περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, ή απλά θέλετε την ακύρωση της παραγγελίας σας,η για οποιοδήποτε άλλο λόγο, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του. Επιστροφή του προϊόντος, σε αυτή τη περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο όταν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία. Αφορά Μόνο αποδείξεις και πελάτες Λιανικής βάση Ν.2251/94.

Τα έξοδα μεταφοράς καλύπτονται από το MediaRam σε περίπτωση που το προϊόν επιστρέφεται επειδή είναι προβληματικό (DOA) ή διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς.

Μετά την επιστροφή και αφού ελεγχθεί το προϊόν, θα σας αποστείλουμε το σωστό προϊόν ή αντίστοιχα το επισκευασμένο-αντικατεστημένο από εγγύηση.


Δικαίωμα υπαναχώρησης

  1. Από την ημέρα της υποβολής της παραγγελίας του πελάτη έως και την πάροδο δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.
  2. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη για τον πελάτη και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν αμεταχείριστο, ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους. Υπαναχώρηση δεν νοείται σε περίπτωση που ο πελάτης έχει χρησιμοποιήσει ή ενεργοποιήσει το είδος έστω και μια φορά οπότε το προϊόν θεωρείται πλέον μεταχειρισμένο.
  3. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. 
  4. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.
  5. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση που η αγορά εξοφλήθηκε με χρέωση μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας ως εξής: η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει τη τράπεζα με την οποία συνεργάζεται για τη διεκπεραίωση των συναλλαγών αυτών, για την ακύρωση της εν λόγω συναλλαγής (οπότε αυτή εν συνεχεία, εφόσον δεν τυγχάνει η ίδια εκδότρια της εν λόγω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, θα διαβιβάσει την ενημέρωση για την ακύρωση της συναλλαγής στην εκδότρια της κάρτας, τράπεζα για να προβεί σε ακύρωση της χρέωσης με βάση την πολιτική που εκάστοτε εφαρμόζει και τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη). Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που αποφασίζει η εκδότρια της κάρτας τράπεζα και ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση της τράπεζας με τον πελάτη
  6. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα» (collect @ store), η επιστροφή του τιμήματος θα γίνεται με επιστροφή του ποσού σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
  7. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος (του τελευταίου, εντός δεκατεσσάρων -14- ημερών από την απόδοση του προϊόντος).
  8. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Επίσης ο πελάτης υποχρεούται (εκτός εάν ο προμηθευτής έχει προσφερθεί να παραλάβει τα αγαθά ο ίδιος) να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.
  9. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να αποκρούσει την δήλωση υπαναχώρησης αν το είδος δεν προσφέρεται προς επιστροφή νομίμως και προσηκόντως, δηλαδή στην κατάσταση που παραδόθηκε και όχι μεταχειρισμένο. Ο πελάτης, εφόσον η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατά την ελεύθερη κρίση της και κατά παρέκκλιση, δεχθεί επιστροφή μεταχειρισμένου είδους ενόψει υπαναχώρησης, ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία για την εύλογη μείωση της αξίας του είδους, λόγω της χρήσης του. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.
  10. Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιούνται μόνο σε παραγγελίες που δεν έχουν αποσταλεί απο την εταιρεία μας ή δεν έχουν παραληφθεί από την έδρα μας. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις κόβεται πιστωτικό σημείωμα διάρκειας 3 μηνών για επόμενη παραγγελία.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση σε:

  • Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή
  • Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας (αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές – κοπτικές – κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα).
  • Συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά
  • Πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση, ανταλλακτικά κινητών, ταβλετ, και υπολογιστών.


Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή ή χρησιμοποιημένα η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τίνος σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη προς το εισπραχθέν τίμημα.

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :

Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να πατήσετε το κουμπί «Ακύρωση» που βρίσκεται κάτω αριστερά στην οθόνη σας. Κάνοντας «κλικ» σε αυτό διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελιάς.

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 2311 827000 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.

Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 2311 827000 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.

Η δυνατότητα αυτή σας προσφέρεται μέχρι τη στιγμή που θα συντελεστεί η αποστολή της παραγγελίας σας. Μετά το χρονικό αυτό σημείο δεν είναι δυνατή η ακύρωση μέσω του on line μηχανισμού και θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας (στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να επωμιστεί τε το κόστος μεταφορικών αποστολής και επιστροφής της παραγγελίας, το οποίο είναι 3 ευρώ με Φ.Π.Α.)

  • Επιστροφές Χρημάτων

Εάν θέλετε να ακυρώσετε μία παραγγελία και την έχετε ήδη εξοφλήσει μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας ή μέσω πιστωτικής κάρτας παρακαλούμε ενημερώστε μας με ένα απλό τηλέφωνο στοστο τηλ. 2311 827000 στο e-mail retail@media-ram.gr αφορά παραγγελίες που δεν έχουν διεκπεραιωθεί αποσταλεί. Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ανάλογα τη τράπεζα μπορεί να διαρκέσει από 3-20 εργάσιμες ημέρες. Επιστροφές χρημάτων γίνονται μόνο όταν δεν υπάρχουν διαθέσιμα τα προϊόντα που παραγγείλατε ή μόνο σε παραγγελίες που δεν έχουν αποσταλεί απο την εταιρεία μας ή δεν έχουν παραληφθεί από την έδρα μας. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις κόβεται πιστωτικό σημείωμα διάρκειας 3 μηνών για επόμενη παραγγελία.

Εφόσον έχετε παραλάβει το προϊόν και θέλετε επιστροφή του προϊόντος αυτού, θα γίνει ο σχετικός έλεγχος για το άθικτο της συσκευασίας και θα σας γίνει Πίστωση του ποσού για μελλοντική αγορά.Η εταιρεία μας δε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που το προϊόν δε καλύπτει τις προδιαγραφές που αναφέρονται από τον αντιπρόσωπο ή τις ανάγκες σας.





































Επιπλέον, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 

 2311 827000 Δε-Πα 10:00-17:00


ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ Δευτέρα-Παρασκευή 09:30-18:00

retail@media-ram.gr

(εκτός αργιών) για πληροφορίες.

Εγγυήσεις-Service

Εγγύηση

Για πληροφορίες σχετικές με τις εγγυήσεις των προϊόντων που αγοράζετε από το Media Ram ανατρέξτε στις συσκευασίες των προϊόντων.

Η εγγύηση σε ανταλλακτικά προϊόντα (Εξαρτήματα), βάση Ευρωπαϊκής νομοθεσίας, δεν ισχύει εφόσον γίνει η τοποθέτηση από μη εξουσιοδοτημένο επίσημο τεχνικό-Service και εφόσον αφαιρεθούν τα προστατευτικά αυτών, ή έχει οποιαδήποτε σημάδια τοποθέτησης ή χρήσης πέρα του τεστ που οφείλει ο τεχνικός να εφαρμόσει.

Δευτέρα-Παρασκευή 10:00-18:00

Τηλεφωνική Υποστήριξη 2311 827000

retail@media-ram.gr

(εκτός αργιών).


Οδηγίες Χρήσης και Εγγύησης

Η εγγύηση για όλα τα εξαρτήματα-ανταλλακτικά για κινητά τηλέφωνα tablet καλύπτονται με 3μηνη εγγύηση εφόσον αυτό τοποθετηθεί από εξουσιοδοτημένο συνεργείο-εγκαταστάτη και έχουν γίνει όλα τα απαραίτητα τεστ πριν την τοποθέτηση ή εφόσον έχει γίνει εγκατάσταση από την εταιρεία μας. Σε κάθε άλλη περίπτωση το ανταλλακτικό δεν συνοδεύεται από καμία άλλη εγγύηση παρά μόνο 7 μέρες DOA και εφόσον δεν έχουν αφαιρεθούν τα προστατευτικά ή δεν έχει γίνει προσπάθεια εγκατάστασης, βάση Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας.

Τα συμβατά ανταλλακτικά κατασκευάζονται από τρίτο εργοστάσιο τα οποία μπορεί να έχουν διαφορά στην ποιότητα χρωμάτων ή φωτισμού ή γενικά κατασκευαστικές διαφορές σε σχέση με το γνήσιο.


Εξυπηρέτηση μετά την Πώληση - Service

Για την εξυπηρέτησή σας μετά την πώληση μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην γραμμή επικοινωνίας 2310 235222 ΔΕ-ΠΑ 10:00-17:00

Δευτέρα-Παρασκευή 09:30-18:00

retail@media-ram.gr

(εκτός αργιών).


GDPR Προσωπικά Δεδομένα


Η εταιρεία μας αποστέλλει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με το λογαριασμό (όπως ειδοποιήσεις κατάστασης παραγγελίας, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επαναφοράς κωδικού πρόσβασης και άλλα) στην παρεχόμενη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για το λόγο αυτό, πρέπει να αποθηκεύουμε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για οσο παραμείνετε πελάτης μας.

Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες στην ενότητα διεύθυνση χρέωσης / αποστολής και μπορεί να την στείλουμε σε έναν μεταφορέα (courier) ή τραπεζικο ίδρυμα:

Προσδιορίστε τις μεθόδους αποστολής και πληρωμής που είναι διαθέσιμες για την τοποθεσία σας.

Ολοκληρώστε τη διαδικασία πληρωμής ή αποστολής μέσω του παρόχου που επιλέξατε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας όταν υποβάλλετε την παραγγελία.

Ορισμένα μέλη του προσωπικού μας ή / στο κατάστημά μας που κανουν χρηση της διαχειρισης, ενδέχεται να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα σας.

Εκτιμούμε το απόρρητό σας, έτσι ώστε η πρόσβαση στα δεδομένα να παρέχεται σε βάση ανάγκης για γνώση, προκειμένου να λειτουργεί το κατάστημα.

Για παράδειγμα, ένας προμηθευτής λαμβάνει μόνο τα δεδομένα σας, αν παραγγείλατε κάτι από αυτον, έτσι ώστε ο πωλητής να μπορέσει να εκπληρώσει αυτή την παραγγελία.

Εάν αποφασίσετε ότι δεν θέλετε πλέον να χρησιμοποιείτε το κατάστημά μας και θέλετε να καταργήσατε τα προσωπικά σας δεδομένα από τη βάση δεδομένων μας (ή αν θέλετε να λάβετε όλα τα προσωπικά σας δεδομένα που έχουμε και που σχετίζονται με το λογαριασμό σας ), στείλτε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο retail@media-ram.gr

Εάν πιστεύετε ότι τα προσωπική σας δεδομένα έχουν καταστρατηγηθεί, έχετε το δικαίωμα να καταθέσετε καταγγελία στην εποπτική αρχή ΑΠΠΔ (dpa.gr).

Είμαστε υποχρεωμένοι σύμφωνα με τον Κανονισμό της ΕΕ για την Προστασία των Γενικών Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) να σας ενημερώσουμε για αυτό το δικαίωμα.

Δεν σκοπεύουμε όμως πραγματικά να καταχραστούμε τα δεδομένα σας σε καμία περίπτωση.



Όροι Χρήσης της ιστοσελίδας και του ηλεκτρονικού καταστήματος Mediaram.

Καλώς ήρθατε στο Media Ram Technology & Services. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους παρακάτω όρους που αφορούν στα δικαιώματα
και τις υποχρεώσεις της εταιρείας προς όλους εσάς τους επισκέπτες της ιστοσελίδας:

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

Η εταιρία ''Mediaram Technology & Services'' διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας Media Ram Technology & Services (στο εξής: η Ιστοσελίδα) ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση.


Ο έλεγχος των τεχνικών πληροφοριών που παρέχονται και της καταλληλότητας των ειδών που παραγγέλλονται ανήκει στην

αποκλειστική ευθύνη του πελάτη που χρησιμοποιεί την Ιστοσελίδα (στο εξής: ο Πελάτης). Η εταιρία" Χρυσοχόου Παν. Νικόλαος" δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ασυμβατότητες των προϊόντων με άλλα προϊόντα.


ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ (LINKS)

Η ιστοσελίδα περιέχει συνδέσεις με ιστοσελίδες τρίτων (links). Η παροχή των links από την Χρυσοχόου Παν. Νικόλαος δεν συνεπάγεται έγκριση του περιεχομένου αυτών. Επίσης, δεν φέρει οιαδήποτε ευθύνη σχετικά με τη διαθεσιμότητα ή με το περιεχόμενο των ιστοσελίδων αυτών ή για τυχόν ζημία ή τραυματισμό συνεπεία της χρήσης του περιεχομένου αυτών. Τα links παρέχονται προς διευκόλυνση των χρηστών. Οι χρήστες επισκέπτονται τις ιστοσελίδες αυτές με αποκλειστική ευθύνη τους.



ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΗ

Ο Πελάτης δηλώνει ότι όλες οι πληροφορίες που παρέχονται από αυτόν κατά τη χρήση της Ιστοσελίδας είναι ακριβείς. Ο Πελάτης αναλαμβάνει την υποχρέωση να καλύψει κάθε ζημία της εταιρείας μας ή θυγατρικών της ή συνεργαζόμενων επιχειρήσεων από τη χρήση της παρούσας Ιστοσελίδας και του λογαριασμού του Πελάτη από μη εξουσιοδοτημένα από τον Πελάτη άτομα.



ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Η εταιρεία μας ουδεμία ευθύνη φέρει για άμεση ή έμμεση, θετική ή αποθετική ζημία, που μπορεί να προκύψει από την έλλειψη ικανότητας χρήσης της Ιστοσελίδας καθώς και από τυχόν σφάλματα, διακοπές, ελαττώματα ή καθυστερήσεις στη λειτουργία της Ιστοσελίδας ή στη διαβίβαση μέσω αυτής πληροφοριών στο διαδίκτυο,λανθασμένη τιμή προϊόντος.Η εταιρία δεν ευθύνεται για τυχόν τεχνικά, τυπογραφικά ή ορθογραφικά λάθη στις τιμές ή στα χαρακτηριστικά των προϊόντων.Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν παρουσιάζει ασυνήθιστα χαμηλή τιμή, δίχως κάποια ιδιαίτερη ένδειξη που να δικαιολογεί αυτή, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας πριν να παραγγείλετε το προϊόν.



ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Η " Mediaram Technology & Services" αποτελεί μοναδικό και αποκλειστικό δικαιούχο όλων των πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου και της διάρθρωσης της Ιστοσελίδας εκτός ρητών εξαιρέσεων.



ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Τα προσωπικά δεδομένα των Πελατών χρησιμοποιούνται, βάσει του ν.2472/97, αποκλειστικά για την εκτέλεση και απόδειξη των παραγγελιών τους, την παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών και την εξαγωγή στατιστικών στοιχείων Τα δεδομένα αυτά δεν διαβιβάζονται σε τρίτους, εκτός από συνεργαζόμενες με την εταιρεία μας επιχειρήσεις, στις οποίες διαβιβάζονται προσωπικά δεδομένα του πελάτη με σκοπό την αποστολή σε αυτόν διαφημιστικού υλικού και εξατομικευμένων προσφορών. Ο Πελάτης δίνει με την παρούσα τη συναίνεσή του για την αποθήκευση και επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων από την εταιρεία μας για τους σκοπούς εκτέλεσης και απόδειξης των παραγγελιών του, την παροχή προσωποποιημένων υπηρεσιών και την εξαγωγή στατιστικών στοιχείων και την διαβίβασή του σε συνεργαζόμενες με την εταιρεία μας επιχειρήσεις με σκοπό την αποστολή σε αυτόν διαφημιστικού υλικού και εξατομικευμένων προσφορών. Ο Πελάτης έχει δικαίωμα να έχει πρόσβαση σε κάθε στοιχείο που μας έχει δώσει (δικαίωμα πρόσβασης αρ. 12 ν. 2472/97) και να προβάλλει οποτεδήποτε αντιρρήσεις για την επεξεργασία των δεδομένων που τον αφορούν (δικαίωμα αντίρρησης αρ. 13 ν. 2472/97). Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης και δεν επιθυμείτε την διαβίβαση των προσωπικών σας δεδομένων από την εταιρεία μας σε συνεργαζόμενες με αυτήν επιχειρήσεις, με σκοπό την αποστολή σε σας διαφημιστικού υλικού και εξατομικευμένων προσφορών, μετά την είσοδο σας στο σύστημα ενεργοποιήστε τη σχετική επιλογή στη λειτουργία Το Προφίλ μου.



ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Για την προστασία των στοιχείων που διακινούνται μέσω της Ιστοσελίδας χρησιμοποιείται λογισμικό SSL (Secure Sockets Layer). To SSL αποτελεί ένα πρωτόκολλο επικοινωνίας το οποίο κρυπτογραφεί την επικοινωνία μεταξύ του τερματικού σας και του server του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η αποκρυπτογράφηση των στοιχείων σας είναι εξαιρετικά ισχυρή και θεωρείται πρακτικά απαραβίαστη.Επιπροσθέτως το Media Ram διαθέτει ψηφιακό πιστοποιητικό προστασίας του ομίλου Verisign, αναγνωρισμένου ως κορυφαίου στον τομέα της ασφάλειας των συναλλαγών.



COOKIES

όπως τα περισσότερα sites στο διαδίκτυο, έτσι και στο Media Ram χρησιμοποιούμε cookies προκειμένου να αναγνωρίζουμε τον χρήστη και να προσφέρουμε εξατομικευμένες υπηρεσίες.



ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Επιλέγετε από τον προϊοντικό κατάλογο ή από την αναζήτηση προϊόντων συγκεκριμένους κωδικούς προϊόντων και τους τοποθετείτε στο καλάθι αγορών.Επιλέγετε από το καλάθι αγορών τα προϊόντα που επιθυμείτε τελικά να παραγγείλετε.Συμπληρώνετε τα στοιχεία της παραγγελίας, όπως τον τρόπο πληρωμής, τον τρόπο αποστολής, τη διεύθυνση αποστολής και τα σχόλια της παραγγελίας.Επιθεωρείτε τη συνολική εικόνα της παραγγελίας, αποδέχεστε τους γενικούς όρους συναλλαγών και δίνετε την τελική εντολή παραγγελίας.Σε κάθε βήμα από τα παραπάνω και για τη διόρθωση σφαλμάτων πριν την ανάθεση της παραγγελίας, υπάρχει επιλογή Πίσω δίπλα στο Συνέχεια ή Εντολή.



ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Οι παραγγελίες σας αρχειοθετούνται ηλεκτρονικά και μπορείτε, εφόσον το επιθυμείτε, να λάβετε γνώση του περιεχομένου της παραγγελίας σας.Η χρήση της Ιστοσελίδας γίνεται με αποκλειστική ευθύνη του επισκέπτη- πελάτη. Δεν ευθυνόμαστε για την κακόβουλη επέμβαση τρίτων.Οι επισκέπτες της Ιστοσελίδας δεσμεύονται ότι δεν θα βλάψουν τρίτους με κακόβουλη χρήση της Ιστοσελίδας και πως δεν θα παραβιάσουν τα προσωπικά τους δεδομένα.Η επίσκεψη στην Ιστοσελίδα προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παραπάνω όρων.



ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Οι παραγγελίες σας αρχειοθετούνται ηλεκτρονικά και μπορείτε, εφόσον το επιθυμείτε, να λάβετε γνώση του περιεχομένου της παραγγελίας σας.Η χρήση της Ιστοσελίδας γίνεται με αποκλειστική ευθύνη του επισκέπτη- πελάτη. Δεν ευθυνόμαστε για την κακόβουλη επέμβαση τρίτων.Οι επισκέπτες της Ιστοσελίδας δεσμεύονται ότι δεν θα βλάψουν τρίτους με κακόβουλη χρήση της Ιστοσελίδας και πως δεν θα παραβιάσουν τα προσωπικά τους δεδομένα.Η επίσκεψη στην Ιστοσελίδα προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παραπάνω όρων.

















































Αποστολή της παραγγελίας σας σημαίνει πλήρη αποδοχή των Γενικών Όρων Συναλλαγών.

Οι όροι που συντάχτηκαν σύμφωνα με το νόμο 2251/94 του καταναλωτικού δικαίου και αφορά της συναλλαγές εξ αποστάσεως όπως και συμπληρωματικοί όροι για συναλλαγές από το κατάστημα με έδρα τη Θεσσαλονίκη δεν είναι καταχρηστικοί .

Αρμόδια για κάθε διαφορά ορίζονται τα Δικαστήρια της Θεσσαλονίκης. Η σύμβαση διέπεται από το Ελληνικό Δίκαιο.